1. C

To jsme my - prvńáčci v 1.C

To jsme my - prvńáčci v 1.C

Ješte jedno foto od odborníka

Ješte jedno foto od odborníka

Mgr. Veronika Poulová ( učebna 710 )

1. C1. 2. 3.4.5.
pondělí ČjČj Tv Prv
úterýČj Čj Pč  
středaAj Čj Aj Hv 
čtvrtekČj Prv Tv Čj  
pátekČj Čj Vv  

Nové informace 22. 9. 2017

Dobré odpoledne, milí rodičové.

   Něco ohledně čtvrtečního plavání : Ve škole  -  výuka 1 hodinu a 20 minut z hodiny druhé, potom velká svačina, odcházíme do šaten a ze školy jsme vyrazili  v 9.40. V 10.15 jsme stáli v řadě u bazénu. Stihli jsme to tedy takto, takže takhle s tím budeme počítat.

    Děti musí vědět, co mají v batohu, balte batoh společně. Děti musí  znát barvu svého ručníku, poznat své mýdlo a šampón, plavky a čepici. Vše by mělo mít alespoň iniciály. Děvčátka, poprosím, aby měla stažené vlasy do copánku, úplně napevno, nebo do nějakého stočeného culíčku úplně u hlavy. Praly jsme se s nasazováním čepic.

   Zůstal mi ve třídě 1 hnědý ručník, komu chybí, nechť se přihlásí.

    Trénujte doma oblékání, ať to trvá méně času.

   Všichni byli posláni pod fén ( i chlapci ) , potom dooblékat,  dobalení zapomenutých věcí, kterých bylo půl velkého koše  a přechod do školy.

  Já jsem byla spokojena, ale do školy jsme ani zdaleka nedošlis v 11.40 na oběd.  Došli  jsem po 12. hodině, tudíž někteří rodiče museli čekat na své děti. Tímto se omlouvám, ale nemohla jsem to už více urychlit. Děti jdou velmi pomalu a nebudu na ně celou cestu křičet, ať zrychlí.

  Jenom bych Vám chtěla říct, že dětí bylo 19, a i když jich bude příště plný počet , budu na ně sama jako na těch19. Jediný člověk, který mi pomáhal, byla  paní uklízečka z relaxačního centra, která mi děti dováděla k bazénu, zatím co já jsem děti oblékala do čepic. Potom musíte pochopit, že situace není snadná.

           S pozdravem Poulová

Zdravím Vás po nedělním odpočinku. 24.9.2017

Zdravím Vás po nedělním odpočinku.            24.9.2017

Dobrý večer, milí rodiče.

Vzešel dotaz k nafoceným fotografiím  - prestigephoto – balíček fotografií Vašeho prvňáčka.

Psala jsem dnes mail na firmu, která děti fotila, a ptala jsem se po datu uveřejnění v MF Dnes. Ptala jsem se i na cenu balíčku a datu, kdybychom fotografie mohli dostat. Až dostanu odpověď, hned Vás budu informovat.

Ve VV jsme se vrhli do tiskání jablíček a hrušek, super práce, v pátek jsem obrázek dotvářeli tuší, což je dosti odvážné. Bez vylití jsme to zvládli, jsou skvělí. Nebudu nás šetřit, všechno se dá zvládnout. Obrázek vypadá moc pěkně, ještě to budeme dokončovat, potom vystavíme. Paní vychovatelka ze školní družiny přišla se zájmem nafotit naši tvorbu. Přikládám fotografii.

Taky jsme už byli ve školním vysílání – ŠKOTEL. Bylo příjemné vidět děti v 1. školním dni a taky při pečení. Byly z toho velmi veselé.Podívejte se sami , můžete si Škotel  sami přehrát.

Výuka se rozjíždí – písmenko M m A á Á – prosím vystřihnout a očíslovat , založit do písmenkových desek ( nic dalšího nestříhejte, pletlo by se nám to, ať si děti nakoukávají  písmenka postupně. Čísla 12345, ><=, tečky .   ..  …  …. ….. – nic víc, pletlo by se nám to. Děti je mají v lavici, kdo nemá, měl by donést.

Prvouka – str. 5, 6, 7

Živá abeceda – str. 14, 15

Živé počítání – str. 10

Uvolňovací cviky – str. 17

Hodně sil a optimismu. Zdraví Poulová

Jak se nám dařilo v prvním týdnu 9. 9. 2017

     Dobré odpoledne, milí rodiče.

     Napovídala jsem toho už až moc, přesto bych děti i Vás chtěla ještě jednou pochválit za pochopení školního systému, přípravu aktovek, připraveného pouzdra, podpisů domácích úkolů, sešitů a dalších dokumentů. Tak ať to vydrží.

    Děti měly v pátek domů přinést pouze fialový sešit ( uvolňovací cviky ), pracovali jsme na str. 10, mrkněte na to a zkoušejte uvolňovat ručku na velkém papíru se správným úchopem podle str. 10 i stran předcházejících ( ve stoji  i v sedě ).

    Sešit zelený ( prvouka ), sešit žlutý ( matematika ) a sešit modrý  ( živá abeceda) byly společně dány do lavic.  Jestliže si některý žáček sešity do lavice nedal a má je v aktovce, prosím , ať je donese na pondělní vyučování. Sešit oranžový ( anglický jazyk ) až na středu.

    Prosím o hledání pěkných jeřabin, budeme navlékat na drátek, jak už jsme Vám říkala, děti jsem na to v pátečním shonu zapomněla upozornit. Potřebujeme je ale až na úterý, ať je děti raději nenosí v pondělí. V pondělí je první TV, poprvé bude pět hodin.

    V týdnu půjdeme do kuchyňky a budeme péct štrúdl, ingredience nakoupím z třídního fondu. Děti budou potřebovat jenom zástěrku.

 

    Zase se Vám ozvu ohledně dalších informací.

                                             S pozdravem Poulová

Stali jsme se pekaři!

Stali jsme se pekaři!

      Ve čtvrtek  14. 9. jsme se do toho pořádně obuli.

  Ničeho se nebojíme, a proto po povídání o podzimních jablíčkách, barvách, počtech do pěti, zpívání, tancování, uvolňovacích cvicích… jsme si šli upéct slíbený štrúdl do cvičné kuchyňky.

  Děti byly rozděleny do 4 skupin. Každá skupina si zvolila svého vedoucího, dostala ingredience pro svůj štrúdl a držela se stanovených instrukcí. Spolupráce byla, myslím, uspokojující na to, že se děti znaly osm dní, a práce šla od ruky.

  Dobu pečení jsme protancovali, prozpívali a prouklízeli.

  Hurááá, stihli jsme všechny čtyři štrúdly dopéct do svačinkové přestávky, která nám byla zaslouženým odpočinkem. Utíkali  jsme  na tělocvik a po něm jsme si šli štrúdl zakrojit. Však jste určitě ochutnali, pokud Vám žáček štrúdl nesnědl.

  Všem ode mě velikánská pochvala za zdárně odvedený velmi obtížný úkol. Brzy to zopakujeme.

                                                                                     S pozdravem p. uč. Poulová

Pokračujeme kvapem

    Dobré odpoledne, vážení rodiče.                                        19.9.2017

    Zdravím Vás po úterním školním dni. Práce byla úspěšná. Jsem spokojena s mnohými žáky, pružně vstřebávají mnohá pravidla, jsou bystří a poslušní. Nejsou to ale všichni, je však pochopitelné, že mezi dětmi budou určité rozdíly, které by se však měly časem stírat.

   Povídejte s dětmi. Ptejte se, co se ve škole probíralo, kam jsme se v pracovních učebnicích dostali      ( děti mají v pracovních učebnicích záložky ), zda učivu rozuměly, jestli jim někdo neubližuje, co jim vadí, s čím se trápí, co je trápí, a další…

   Děkuji za společnou práci s dětmi při domácích úkolech, nenechávejte je v tom samotné. Potřebují Vaši radu. Děkuji také za podpisy za domácími úkoly ( ne všichni tuto dohodu  ale  dodržují ),  prosím ještě, podepisujte mi i každou známku v žákovské knížce. Potřebuji vidět, že vy chcete vědět.

   Tento týden jsme si začali povídat o pohádkách a vymysleli jsme si, že v pátek si děti přinesou nějaký doplněk ke svému běžnému oblečení, který se bude vázat k nějaké pohádkové bytosti  ( příklad  –  myška z pohádky o Veliké řepě – děvčátko si přinese třeba pouze ouška z papíru na gumičce  nebo šedý ocásek připevněný k punčochám, prostě úplně jednoduše, nevymýšlejte a netrapte se nějakými  velkými přípravami, co dům dá… … nesmí to však vadit práci při výuce)  – budeme hádat pohádkovou bytost, kterou žáček ztvárňuje, hrát pohádku atd… tak ať je to zábava!

                                                                           S pozdravem p. uč. Poulová

Základní škola Palachova, Žďár nad Sázavou
Přihlášení

Created by © 2013 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy