logotyp

7. B

Mgr. Růžena Vařáková

Jak na aktuality v předmětu VÝCHOVA K OBČANSTVÍ

Aktualita - v 1. pololetí bude jedna zpráva, ve 2. pololetí dvě zprávy, určeni budou vždy dva žáci do jedné vyučovací hodiny

ŽÁK:

  1. NEBUDE ČÍST DOSLOVNĚ AUTORSKÝ TEXT Z MÉDIÍ!!!
  2. MŮŽE MÍT PÍSEMNOU PŘÍPRAVU, KTEROU BUDE ČÍST
  3. ZPRÁVA/ZPRÁVY BUDE ČERPAT Z RŮZNÝCH MÉDIÍ, ZE SPOLEČNOSTI, Z KULTURY, Z POLITIKY, Z REGIONU, MŮŽE TO BÝT ZAJÍMAVÁ UDÁLOST, O KTERÉ SE MLUVÍ…
  4. PO VLASTNÍM SDĚLENÍ OBSAHU ZPRÁVY UVEDE DŮVOD SVÉHO VÝBĚRU A NÁZOR NA NI
  5. NA KONCI AKTUALITY UVEDE ZDROJ A AUTORY ZPRÁV

HODNOCENÍ ŽÁKA

  1. HODNOTIT SE BUDE ZPŮSOB PŘEDLOŽENÍ AKTUALIT, VYJADŘOVÁNÍ, VYSTUPOVÁNÍ, ATRAKTIVNOST ZPRÁV…
  2. NEJDŘÍVE HODNOTÍ TŘÍDA, POTOM VYUČUJÍCÍ  

 

UVEDENÍ AKTUALIT:

Milí spolužáci, připravil/a jsem si pro vás na dnešní den aktuální informaci ze světa/ z domova/ z oblasti kultury...

Zpráva má titulek …., pojednává o tom, že (jak)…, můj vlastní názor na danou problematiku je takový, že…

Zpráva se věnuje … a zaujala mě proto, že… Dozvěděl/a jsem se, že.. , myslím si o tom…

Těžiště celé zprávy je o tom, že …, vybrala jsem si ji kvůli tomu, že…

Aktuální informaci/informace jsem čerpal/a z…, autor je článku je…, autor vystupuje pod zkratkou… (uvést zdroj, např. www.idnes.cz, autora článku – František Vomáčka, někdy jsou pod textem uvedené jen zkratky např. vom)

Zajímalo by vás ještě něco k daným záležitostem? A jaký máte na danou skutečnost názor?

Pokud tedy nikdo nemá potřebu reagovat, děkuji za vaši milou pozornost.

Dějepis

Test: pátek 18.9. - pouze výběr z dějepisných hodin ze září: prac. list s obrázky a třídění pramenů, počátky křesťanství a ze zápisu římská kultura: architektura, malířství.
Povinné pomůcky:
sešit (linkovaný, lze pokračovat ze 6.třídy, nejlépe č.544(564)), učebnice, psací potřeby, pastelky a vlepené pracovní listy v sešitě.
O způsobu hodnocení jsou žáci informováni v úvodních hodinách a budou ho mít zapsaný v sešitě, v případě písemek jsou vždy informováni předem a též elektronicky, tudíž krátkodobá absence nemá na psaní testů vliv.
Žáci nebudou zatěžování podrobným opakováním 6.ročníku a budou dotazování pouze na informace, jež společně opakujeme v pracovních listech nebo v zápisech od 1.září 2020. Pouze jednotliví žáci, jež se nezapojili do distanční výuky, zpracují zadané výstupy z distanční výuky - nebudou hodnoceni, ale úkol odevzdají ke kontrole.
Konzultační hodiny pro žáky - úterý v 7,00 hod na učebně č.408.

Výtvarná výchova

Povinné pomůcky: tužka (nejlépe č.2), pastelky, černý slabý fix (dokumentní nebo Centropen apod.), pokrytí lavice a malý nelinkovaný sešit č.560 (540).
Dále se vybírá 30,- Kč na nákup výtvarného materiálu (částka je snížena z obvykle vybíraných 60,-Kč na polovinu vzhledem k ušetření za 2.pololetí loňského školního roku).
Základní škola Palachova, Žďár nad Sázavou
Přihlášení
  • image 239
  • image 238
  • image 237
  • image 236
  • image 235
  • image 234
  • image 232
  • image 230
  • image 227
  • image 226
  • image 218
  • image 217

Created by © 2019 -2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek pro školy